ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
انواع ضریب همبستگی و محاسبه آنها ادامه مطلب ...
دانلود جزوه 171 صفحه ای آموزش نرم افزار spss
دانلود جزوه آمار توصیفی
کلمه عبور برا دانلود همه فایلها
www.khavaranshop.ir
ادامه مطلب ...دانلود درسنامه روش تحقیق و کاربرد کامپیوتر
ادامه مطلب ...
در بخش زیر به عمده ترین دیدگاههای نظری در مورد تربیت کودک اشاره می شود:
نظریه بامریند
در پژوهشی اولیه که از سوی بامریند (1978) انجام شد، مقایسه ای بین روشهای تربیتی والدین و کودکان با خصوصیات مختلف صورت گرفت. روش کار به این صورت بود که براساس مشاهداتی که در خانه و مهدکودک انجام می شد، کودکان براساس پنج معیار شایستگی، به ترتیب زیر مورد ارزیابی قرار می گرفتند:
1 - خویشتن داری
2 - تمایل به برخورداری توام با کنجکاوی و اشتیاق در برابر موقعیت های جدید و دور از انتظار
3 - فعال بودن
4- اتکا به خود
5 - توانایی ابراز محبت به همبازی ها